Ticket Yardım Masası
BİLGİticket
BT Yardım Masası ile arıza ve talepleriniz için uygun kategoride bir istek oluşturup, hangi süreçte olduğunu takip edebilirsiniz.
BİLGİticket sistemine https://ticket.bilgi.edu.tr sayfasından kullanıcı adınız ve şifreniz ile sisteme giriş yaparak veya IThelpdesk@bilgi.edu.tr adresine e-posta göndererek istek oluşturabilirsiniz.
Yardım Masası çalışanları gelen istekleri telefon, uzak bağlantı veya yerinde destek ile çözüme ulaştırır. Her istek için bir kayıt numarası oluşur ve bu numara üzerinden istek durumu ile ilgili e-posta bildirimleri gönderilir.
BT Yardım Masası;
- Hafta içi 09:00 – 17:00 arasında tam donanımla destek vermektedir.
- Hafta içi 17:00 – 19:00 arası BT nöbetçisi ile kısıtlı olarak hizmet vermektedir.
- Hafta sonu 09:00 – 17:00 arası BT nöbetçisi ile kısıtlı olarak hizmet vermektedir.
BT Yardım Masasına telefon ile kampüs içinde 6666 dahili numaradan, kampüs dışından 0212 311 6666 nolu numaradan ulaşılmaktadır.
BİLGİticket sistemi İstanbul Bilgi Üniversitesi diğer birimleri tarafında da yardım masası ve talep servisi olarak kullanılmaktadır. Bu kapsamda aşağıdaki birimler için sisteme giriş yaparak talep oluşturabilirsiniz.
- Bilişim Teknolojileri
- Satınalma
- Finans
- İdari İşler
- Pazarlama
- Ses Görüntü
- Hukuk Birimi
- Öğrenci İşleri
- Etkinlik Birimi
- İnsan Kaynakları
- Bilgi Learn & LMS
- Hazırlık Okulu Teknik
- Mühendislik Faültesi Teknik